środa, 30 września 2015

Dzień Chłopaka/ Boys Day

Witajcie!
Na początek chciałam złożyć
wszystkim małym i dużym Chłopakom najlepsze życzenia i Ich dniu :)
Dla chłopców z klasy mojego synka przygotowałam małe torebeczki do prezentów.
Do sklejenia torebeczek użyłam cienkiej taśmy klejącej. Jest idealna do takich prac ponieważ jest mocna więc natychmiast trzyma i w przeciwieństwie do korzystania z kleju nie brudzą się ręce.
Do ozdobienia użyłam ślicznych grafik z chłopcami oraz serwetki z listkami.
Do podklejenia grafik użyłam taśmy 3D 1,5mm.

Hello!
Here in Poland today is Boys Day :)
I'd like to wish all the best to small and big Boys at Their' Day.
I made small gift bags for boys from my son's class.
I used thin double-sided tape to make bags. This tape is great to such project because it stick immediately and heavily and opposed  to the glue hands aren't dirty.
To decorate bags, I used lovely imagines and our doily with leaves.
To stick imagines I used 3D foam tape in 1,5mm of thickness.

Pozdrawiam
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz